Anthem je zbilja imao velike probleme

Tema dana bila je jednostavna – Anthem. U svega par minuta nastala je ogromna strka oko te igre, a razlog je bio jednostavan – Kotaku i njegov novinar Jason Schreier objavili su ogroman tekst o sedam godina problematičnog razvoja igre i što se prilikom istoga događalo. Drugim riječima, objavili su priču o tome gdje i kako je došlo do toga da je BioWare izdao ocjenama najgoru igru u svojoj povijesti.

Neću vam navoditi što je sve kazao, zato što je riječ o prilično dugačkom tekstu nastalom uz pomoć što bivših što sadašnjih zaposlenika kompanije koji su odlučili ostati anonimni, kako ne bi bili u problemima zbog toga što su kazali. Neću vam kazati sve kako to ne bi bilo fer, pošto bih morao citirati malo more teksta, a drugi dio toga što vam neću kazati je taj zbog toga što želim da sami pročitate to što je napisao i probate donijeti vlastiti sud. Tekst kojeg je postavio je prilično dugačak i prilično podsjeća na bilo koje od deset poglavlja u knjizi Blood, Sweat, and Pixels, koju je Jason Schreier izdao prije skoro dvije godine (i koja je po mom sudu jedna zaista fantastična knjiga koja govori o razvoju igri u industriji video igri).

Dva glavna razloga što je Anthem završio tako što je završio su nedostatak direkcije i Frostebite engine. Ovo je prilično šturo i ne puno kompleknije nego što navodim, no baš zato vam kažem da pročitate kako bi sami dobili dojam o tome što se događalo. No kako svaka priča ima dvije strane tako ima i ova, zato se nedugo nakon objave članka oglasio i BioWare. Nakon što su odbili sudjelovati u intervju za članak, objavili su kratko priopćenje prije nego su uopće stigli pročitati što u tekstu piše. Znali su kako tekst dolazi, no ne kakva će biti njegov sadržaj.


Odgovori

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.