Prije oko pola godine, kada je izašao trailer za Battlefield 2042, kazao sam kako mi se isti nije dojmio. Kada se nadoda kako je najavljeno da neće biti kampanje, nisam bio previše optimističan. Nešto mi se nije činilo kako treba. Na moju veliku žalost, pošto nikada neću navijati protiv igre, bio sam u pravu.

Battlefield 2024 je imao probleme u beti, imao ih je prilikom izlaska, ima ih i danas. I uz sve te probleme uspjeli su si stvoriti novi set problema kada su pojavila informacija kako će igra dobiti skin djeda Božičnjaka. To je izazvalo lavinu reakcija, uglavnom negativnih. Glavni razlog tome je što ljudi ne žele u ‘svojoj ozbiljnoj militarističkoj igri’ imati skinove koji ne pripadaju tu. I tu su djelomično u pravu, no narativ ovdje nije oko realizma.

Može se Battlefield kao serijal hvaliti svime i svačime po pitanju realizma. Kao sistem uništavanja ili realistično oružje. Imati spomenuti kostim je jednako realistično kao i svi oni klipovi koje ste zadnjih godina mogli vidjeti na internetu. Od iskakanja iz aviona kako bi pogodili protivnički avion bazukom, ili lansiranje tenka u zrak kako bi se sudario sa nadolazećim avionom. Ništa od toga nije realno, ali je prokleto zabavno. Ništa od toga nećete vidjeti u pravom ratu. Štoviše, puno je realnije da ćete vidjeti nekoga tko je obučen u kostim djeda Božićnjaka

Pravi narativ je u tome da li se takvo što uklapa u vizualni identitet igre kakvu igrači žele. A tu je odgovor ne. I ne samo odgovor koliko i bojazan da Battlefield ne postane mjesto gdje svi imaju nekakav šareni skin. Da igra ne postane Fortnite. Kako vizualno tako i pristupom razvoja. Pošto svi znamo kako izdavači stalno gledaju jedni kod drugih kako bi kopirali ono što funkcionira. Fortnite funkcionira po pitanju zarade i uvijek postoji želja to kopirati. Zajednica to ne želi jer to nije ono što im je prezentirano kada je igra najavljena, nije ono u što su uložili svoje novce. I imaju pravo biti vokalni po tom pitaju.

EA i DICE već su poslali objavu koja uvjerava igrača kako to neće biti baš tako. Zato što ne žele izgubiti tu zajednicu. Usprkos pričama o tome kako nije baš igrana, prodaja u prvih tjedan dana bila je veoma jaka. I razlika je što je došlo do tranzicije platformi, gdje Steam čini oko petinu aktivnih igrača. Ostali su uglavnom na konzolama.

Za kraj tu je jedna veoma zanimljiva informacija. Kao posljedica ovih problema došlo je i do nekih promjenama u strukturama unutar kompanije – Vince Zampella preuzima nadzor nad serijalom. I to je zanimljivo iz barem dva aspekta. Prvi je taj što je Zampella stvorio Call of Duty serijal, koji je Battlefieldu godinama bio glavna konkurencija kojoj su težili. Druga je ta što je nakon napuštanja Activision napravio fantastičan posao uz Respawn. I Titanfall i Apex Legends su itekako jako pozicionirane igre unutar industrije. Čovjek zna FPS. I zbilja me zanima što će napraviti unutar jednog ovako velikog imena kao što je Battlefield. Tko zna, možda ima želje za osvetom.


Odgovori

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.