Battlefield V beta pregled

Teško je opisati stanje u kojem se Battlefield V nalazi. Već sam napisao jedan tekst koji sumira dio problematike oko percepcije same igre, a sada kada sam htio napisati nešto o nedavno odigranoj beti, pokazalo se kako igra ima još problematike koja je isplivala na površinu. Kako je ono dobroga što je sam gameplay donio gurnulo u stranu pomalo suludim odlukama koje je kompanija napravila, te u globali opet priskrbila igri negativan publicitet.

Moje druženje s betom za Battlefield V nije bilo pretjerano dugačko. Po mojoj procjeni bilo je to sat i nešto sitno, uključujući jednu kompletno odigranu partiju koja je cijelo vrijeme bila na knap. To je bila Rotterdam mapa, Conquest mod za 64 igrača. Bila je vizualno sjajna, gledati razrušeni grad koji uz Battlefied V opcije rušenja zgrada pretvorio u još razrušeniji do kraja partije. Naravno, to ima neke svoje limitacije. Niste u mogućnosti srušiti zgradu i zablokirati cestu, ali jeste otvoriti neke nove puteve, pritom izmijeniti arhitekturu zgrade. Samo korištenje oružja je također jako dobro, imaju sjajan osjećaj. Nisam nešto pretjerano dobar, moj KD skor je u konačnici bio dosta slab (nećemo u detalje), ali sam cijelo vrijeme imao osjećaj kako doprinosim i kako mogu doprinijeti timu. Ponajprije što sam stalno tražio lokacije koje mogu zauzeti za svoju frakciju. Kao i u svim takvim igrama, potrebno je neko vrijeme za priviknuti se na mape, znati od kuda prijeti opasnost, a ne izviriti na neko mjesto poput budale i biti laka meta protivničkim snajperistima. U konačnici smo dobili, a još jedna stvar koja mi je zapela za oko je prilično dugo očitavanje prije samog starta igre. Izgleda kako se moj PS4 mučio, uz naglasak kako nije PRO verzija. No tijekom partije, nije bilo niti jednog takvog trenutka, što me veseli po pitanju optimizacije.

Prva scena pri ulasku u igru je bila odlična.

Nisam gledao što i koliko se otključava prilikom napredovanja, znao sam kako se neću truditi otključavati sve, niti da je balans savršen. Beta verzije služe upravo za to, dobiti povratnu informaciju i modificirati u odnosu na uočeno. A kako je bilo mnogo igrača s priliko visokim levelom, očigledno je kako je bilo onih koji na tom polju mogu dati konkretnu informaciju. Sviđa mi se što igra izgleda puno zanimljivije kada nema loot box opcije koja skriva u sebi i više od kozmetike. I dok se o tome pričalo na dugo i široko, temu razgovora preuzela je cenzura pojedinih riječi. To nije ništa novo, igre već godinama imaju filtere za to, koje ja redovito isključim (ako je to jedna od opcija). I dok neću prigovarati kako riječi koje spominju nacizam spadaju u tu kategoriju, malo je apsurdno što ‘povijesno točna igra’ (što nekada po njihovim riječima je, a ponekada nije, ovisno po potrebi) zabranjuje riječ u povijesnom periodu kada su oni bili svakodnevna pojava. Tu možemo raspravljati o slobodi govora, no ono što je zapalilo vatru se neke druge stvari…

Pozvao raketu koja je upravo udarila u površinu.

… a to je cenzura riječi DLC, osim ako ispred iste nije riječ free DLC. Što je jedna od najapsurdnijih odluka koliko sam vidio, a kada tome još dodate cenzuru riječi ‘white man’, ili bijeli čovjek, za one koji s engleskim nisu baš na ti, postaje potpuno jasno kako nastanu problemi. I mjesto da se priča o tome što je Battlefield V dobro napravio, priča se o glupostima koje su stavljene pod cenzurni filter. Tkogod brine za marketing ove igre radi kriminalan posao, svaki potencijalno dobar korak naprijed popraćen je korakom nazad. Trenutno su na zlom glasu i moraju shvatiti kako će zajednica iskopati svaki loš potez (gdje čak i oni nekada idu predaleko), zato je bolje ovakve stvari ne stavljati u igru. Nisu potrebne, nikome ne donose ništa, samo donose loš publicitet. Što je zapravo malo otužno, zato što Battlefield V ima potencijala biti jako dobra igra.


Odgovori

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.