Blizzard na Gamescomu

Postalo je uobičajeno da Blizzard na Gamescomu održi predstavljanje pojedinih novih stvari, kako bi zadovoljio europske igrače koji se tamo nađi i koji nisu u mogućnosti doći na Blizzcon. Mnogi su očekivali najavu World of Warcraft ekspanzije, baš kao što smo dobili 2015. godine, no u konačnici su ostali kratkih rukava.

Krenimo redom. Prvo je na pozornici bio Hearthstone. Puno su govorili o nadolazećem raidu u kojem ćemo skupno moći igrati protiv Arthasa u svom Lich King izdanju, što imaju i igrivo na Gamecomu. I dok to kao koncept zvuči odlično, nismo dobili ništa konkretnih informacija, što ne čudi, Knights of the Frozen Throne ekspanzija je nedavno izašla, sigurno neće govoriti o još jednoj. Jedino što smo dobili je sjajan mjuzikl lajk video za Hearthstone bazirani mini serijal, no o tome će više govoriti u budućnosti.

Heroes of the Storm predstavio je Kel’Thuzada kao novog heroja koji će se priključiti MOBA igri. Prikazali su nam spotlight kako bi točno vidjeli koje su njegove sposobnosti, a u konačnici su nam najavili i mini dokumentarac od pet dijelova o tome kako su stvarali tog licha. Ništa spektakularno, ali prilično dobro informativna prezentacija.

World of Warcraft, koji je zapravo bio jedina igra koja me zanimala, došao je sa predstavljanjem 7.3 patcha. Svi oni koji igraju World of Warcraft manje-više znaju što donosi, tako da dobar dio vijesti nije bio nikakva novost. Da, znamo da idemo na Argus, znamo i kako te kako će nas tamo dočekati tri zone. Zparavo, znamo i datum. Pojedini youtuberi su prokljuvili kako je zadnjih nekoliko ekspanzija izašlo u pravilnom intervalu u 77 dana, to jest 11 tjedana. I kada su rekli da će 7.3 patch doći idući tjedan nitko nije ostao previše iznenađen, bio je to datum kojeg smo ionako očekivali. Dobili smo i dva cinematica i tu je ono gdje je moje razočaranje najveće.

Godinama se bunim protiv WoW in-game cinematica. To je igra koja se plaća na mjesečnoj bazi, koja je u svom životnom vijeku skupila preko 10 milijardi dolara, koja vrlo vjerojatno godišnje donese oko milijardu dolara kompaniji. A sve što igrači dobiju je in-game cinematic? Nisu oni loši, svrsishodni su, ali nisu niti nešto pretjerano dobri. Ne mora svaki biti kao cinematic kakvog dobijemo uz lansiranje ekspanzije, ali pokoji, za pojedini zbilja važni trenutka, bi mogao biti. No nije ni jedan. Svi su in-game. Svi od reda. Hearthstone dobije mjuzikl, Overwatch dobije idući short story video, a World of Warcraft igrači dobiju ovako nešto… Hvala Blizzard.

I za kraj – Overwatch. Pričali su o nekoj novoj mapi, mislim da je bila payload tipa, također igriva na Gamescomu. No u tom trenutku nikoga više nije bilo briga za to – sve je zanimalo vidjeti novi short story. Znali smo da će biti, samo nismo znali na kome će biti fokus (mislim, jesmo, devet mjeseci stara glasina pokazala se točnom). Mei je zatvorila show sa jednim sjajnim videom. I to je to, ostalo što Blizzard ima u rukavu vidjet ćemo prvog vikenda u studenom na Blizzconu.


Odgovori