Ovog vikenda Call of Duty Black Ops Cold War imao je beta vikend za PlayStation 4. Igrajući isti dobio sam neki dojam o tome što nas očekuje u konačnoj verziji igre, jednom kada izađe 13. studenog ove godine.

Glavna stvar koju je ova beta otkrila je ta da je vrijeme da krenemo dalje. Moj bazni PlayStation 4 zvučao je kao avion pred polijetanje, a grafika igre je čak i nešto slabija nego što je imao prošlogodišnji Modern Warfare. Nemojte odmah krenuti čupati kosu s glave, očekujem da će priliko PC beta vikenda vizuali biti znatno bolji, baš kao i na konzolama iduće generacije koji dolaze u tjednu kada i igra. Možda je dio toga i u potpuno drugačijem artističkom stilu, koji me je nakon što sam ove godine igrao više CoD-a nego ikada u životu, dočekao kao šaka u oko. Puno više žarkih boja i paleta boja koja ima dosta manje sivo smeđih kombinacija mi je zapravo jako brzo sjela, jako se dobro uklopila u tematiku i period kojeg Black Ops predstavlja.

Zbog svega toga trebalo mi je malo da se priviknem na to kakav je osjećaj u ovoj igri, što sam za svoj nivo kvalitete prilično uspješno napravio unutar nekoliko partija. Razlog tome je što se iza svih novih oružja i ideja i dalje skriva veoma dobar kostur koji godinama krasi Call of Duty igre. Gunplay je dobar, kretanje je dobro, killstreakovi bi trebalo malo više ljubavi, no veoma mi je drago što su vezni uz skor. Killstreakovi, pogotovo oni kasniji, trebaju imati malo više utjecaja, malo je smješno kada najbolji killstreak padne nakon jednog šaržera ispucanog iz baznog oružja. Neke od tih stvari će se modificirati bazirano na podatcima iz bete, dok na nekim stvarima treba poraditi.

Za mene su bila dva glavna problema koja su malo kvarila iskustvo, a jedan od njih su serveri koji nisu baš bajno obavljali svoj posao tijekom vikenda, nekoliko partija sam završio prije nego sam htio, a i u mečevima je znalo biti problema. Drugi problem kojeg imam su mape. Možda ćete čuti kako ljudi traže da se na Cartel mapi pokosi trava. I dok se slažem s tom idejom, pošto se od iste previše toga ne vidi, smatram da to nije mapa koja stvara probleme. Puno veći je problem na šest na šest mapama koje su prevelike te izgledaju kao da bi na njima trebalo biti puno više ljudi. Naprosto niti jedna mapa vjerojatno neće postati klasik.

S jednog broda na drugi

Armada mapa mi je zanimljiva, gdje se borba održava na dva broda. To je mapa u kojoj sam shvatio kako iduća generacija nije stigla, a da možda ne bi trebala ni stići. Dva broda koja su na moru, to nisam naglasio, a to je važno za ono što želim kazati. Koliko bi bilo cool kako bi valovi ljuljali te brodove te time doprinijeli realizmu mape. I dok je to zbilja cool ideja, mogu shvatiti koliko bi s gameplay perspektive to bilo frustrirajuće iskustvo za veliki dio igrača. Taman ste ulovili nekoga u nišan snajpera, a onda val lagano zaljulja brod i zbog toga promašite? Bi li vi pristali na to u novoj generaciji kako bi dobili autentično iskustvo borbe na brodu?

Nisam ušao u veoma zanimljivu odluku da napokon pokažu fiziku oružja kroz brojke kao išto svaki dodatak čini kada se stavi na oružje. To nije bilo nešto sa čime sam se puno igrao tijekom ove bete Sve u svemu, Black Ops Cold War je na putu da bude još jedna zabavna online multiplayer igra. Ali kao što sam i u prošlosti rekao Call of Duty je izgubio primat onoga tko evoluira industriju. I uz ovaj nastavak će tako ostati.


Odgovori

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.