Dnevne vijesti i nasumične misli – Mikrotransakcije

S vremena na vrijeme, kada nema mišljenje o jednoj određenoj temi, uzet ću par (meni) zanimljivih vijesti, kazati vam ih te ih na sebi svojstven način prokomentirati. Pa, krenimo…

Danas smo dobili dvije vijesti o Middle-earth: Shadow of War. Prva od njih je bila ta da će igra dobiti mikrotransakcije u obliku chestova (što je postala jedna od najpopularnijih stvari u industriji u ovom trenutku). I dok samo po sebi nemam ništa pretjerano protiv toga, ono što WB radi polako postaje jako pohlepno. A ta pohlepa se očitava u drugoj informaciji – multiplayer aspektu igre.

Moći ćemo napadati dvorce naših prijatelja, što je zapravo odličan način da prolazimo kroz ono što izgleda kao najbolji mod igre u neograničenim varijantama. Svatko od nas može složiti svoj dvorac, staviti generale i dopustiti ostalima da ga probaju osvojiti. I to bez ikakvih posljedica. Niti napadač niti obrambeni neće izgubiti jedinice. Osim ako ne izaberete ranked mod. Tamo možete gubiti jedinice. I tu dolazi problem sa mikrotransakcijama – pošto su zapovjednici jedna od onih stvari koju možete dobiti. Ovako, na papiru, to izgleda kao prilično bezobrazni pay-to-win. Hoće li biti? Vidjet ćemo kada igra izađe 10. listopada.

Kada smo kod datuma, evo dva nova koja morate znati: Horizon Zero Dawn DLC imena Frozen Wilds doći će 7. studenog ove godine, objavio je Sony. Nova zona, novi misteriji te puno snijega. A jedan drugi snijeg nam dolazi 11. kolovoza, to jest ovog petka. Tada nam stiže nova Hearthstone ekspanzija Knights of the Frozen Throne kojoj se prilično veselim i o kojoj ću sigurno pisati kada izađe, pošto već imam puno boostera spremno za nju.

Ubisoft je objavio kako je Rainbow Six Siege skupio 20 milijuna registriranih korisnika, od čega 2,3 milijuna igra na dnevnoj bazi. Što je prilično fascinantno za igru koja je izašla koncem 2015. godine i koju kritike nisu baš hvalile. No, to nije pokolebalo Ubisoft. Odlučili su uložiti u igru, nadograđivati je, ponuditi podršku, ne razdvajati bazu igrača uz DLC model. Rezultat toga se očigledno isplatio, a kako ta politika nije slučajnost pokazuje For Honor koji je preuzeo taj model. Ubisoft, koliko često bio kritiziran od publike, nije ni upola toliko zla kompanija kao neke druge…

I za kraj… Ovaj League of Legends tweet (Dota 2 fanovi, o vašem Internationalu ću kada završi):


Odgovori