U razgovoru za Edge magazin Hidetaka Miyazaki osvrnuo se kao je Demon’s Souls remake utjecao na Elden Ring i čitavi From Software.

Miyazaki, kao direktor igre, kazao je kako Demon’s Souls stvorio pritisak na njegov tim po pitanju grafičkog izgleda za Elden Ring. I ne samo za tu igru nego i za budućnost, gdje je grafički aspekt bio prilagođen potrebama igre i nije bio imao prioritet nad nekim drugim aspektima razvoja igre. Ovog puta je njegov tim odlučio pomaknuti granice kako bi kreirali vizualno najbolji igru koju su napravili.

Dotaknuli su se još jednog pitanja vezano uz Demon’s Souls remake, pošto je bio direktor za originalnu igru. Kazao je kako nije bio direktno uključen u projekt kojeg je Bluepoint Games odradio. I da nije odigrao to što su napravili. Razlog tome je što ne uživa igrati igre na kojima je radio u prošlosti, pošto mu to pobudi stara sjećanja, a sa time i emocije vezane uz razvojni proces. Što mu zna biti previše, zbog čega mu se više ne igra ta igra. Vidio je kako izgleda i veoma mu je drago vidjeti novi izgled za trenutnu generaciju konzola. Bio je tjeskoban oko toga kako će novi igrači prihvatiti preko 10 godina staru igru. Sada je sretan s reakcijom i sretan što vidi da je ljudi igraju.

Elden Ring je na rasporedu 25. veljače ove godine za PlayStation, Xbox i PC.


Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.