Gotham Knights je veoma brzo uspio zagolicati javnost kada je objavljeno da će radnja igre biti takva da je Batman umro. Nakon svega što se napravilo u Arkham igrama to je svakako bio način na koji su uspjeli staviti svjetla reflektora na igru, zato što su znali kako četiri protagonista nisu ni približno toliko popularni kao Bruce Wayne. Može li igra ispuniti te ogromne cipele, ili bi bilo bolje da su ostali u miru žalovati?

Nakon što se godinama pokušavalo napraviti dobru Batman igru dobili smo ih nekoliko u roku par godina. Arkham serijal je postavio visoki standard, kojeg su u međuvremenu još neke superheroj igre podigle. Čak i prije tog novopostavljenog standarda Gotham Knights bi bio u najbolju ruku prosječna igra, a vjerojatno i niže od toga, kao što je danas. U gotovo svim aspektima igra je podbacila. Borba je dosadna, misije prate taj standard. Grafika ne oduševljava, što je još veći šamar kada znamo kako je izašla samo za najnoviju generaciju konzola, što znači da nije imala uteg prethodne generacije. Kada na to dodamo silne tehničke problem, kao količina učitavanja ili fps koji ne drži razinu, to sve čini jedno razočaravajuće iskustvo. Kao šlag na tortu tu je slaba priča i zaista nepotrebno postavljen dizajn same igre. Zato što očigledno svaka igra danas mora probati biti u game as a service kategoriji,

Krenimo od priče koja ima svoje momente, ali je prepuna predvidljivih obrata. Što nužno ne mora biti loše kada se i druge kockice poslože, ali nisu. Jedna od kockica koja se nije posložila je sigurno Court of Owl, koji je najbolji novi dodatak u Batman stripovima u zadnjih nekoliko godina. Ovdje ne nude ništa od te svoje misterioznosti koja ih je činila posebnim, nije da je tim promašio što je s njima trebalo napraviti, naprosto stvar ne fukncionira u igri. Igra najbolje funkcionira u prvih 15 minuta kad te priča uvuče, no nikada ne ode dalje od toga. Jedina stvar koja zaista zaslužuje pohvalu u narativu je način na koji su definirali četiri glavna protagonista i kako su odradili njihov razvoj. Šteta što to nije ukalupljeno u bolju igru.

Dio te ideje je vidljiv u samoj borbi, gdje Nightwing, Batgirl, Robin i Red Hood svaki imaju svoj drugačiji stil borbe. Pošto vam igra dozvoljava odabrati stil koji vam paše. Problem više počinje u tome što niti jedan od tih stilova borbe nije važan kada sama borba ne dozvoljava da bude. Borba nije na potrebnom nivou, te je u najboljim slučajima dosadno nabijanje protivnika koji mogu primiti previše udaraca, zato što nema dovoljno dubine. Sve se svodit na čekanje da se napuni bar za specijalni potez kako bi ga izveli i brže prošli kroz zadanu Dok je u najgorim slučajima frustracija koja se čini da je igra potpuno nepoštena kada nema načina da izbjegnete pojedine napade. Sve to ostavlja gorak okus u ustima. Dodatno odmaže sistem skupljanja predmeta koji je nepotrebno kompleksan te napravljen samo sa ‘games a service’ ciljem. Jer ništa vam ne nudi dovoljno dobar razlog za skupiti bolju opremu. Iako ni nju ne možete razmijeniti s prijateljima, svijetla točka borbe je co-op igranje, no o njemu ne mogu puno jer sam dobar dio igre igrao solo. Boss borbe također nisu na razini te se skoro svaka ima osjećaj borbe u areni sa istim valovima identičnih protivnika kao i svuda drugdje, samo što je na kraju taj negativac s kojim se borite.

Jedna od boljih stvari koje igra nudi je sam grad. Gotham je napravljen kao zabavan za istraživati, pogotovo u co-op varijanti. Kako nema limita koliko morate biti udaljeni jedan od drugoga možete raditi što vam se prohtije te tako brže proći kroz igru. Kao što sam rekao, nisam puno igrao co-op, a ovo je jedan od glavnih razloga. To je isključivo do mene jer volim metodički sređivati stvari i jako bi me frustriralo kada bi moj co-op suigrač otišao raditi nešto sasvim drugo. Gdje moram birati hoću li nastaviti raditi ono što sam do tada radio ili priključiti se toj drugoj aktivnosti da nešto ne propustim. Što često nije puno za propustiti jer ni sporedne misije nisu neko cvijeće. Još jedna pohvala ide na broj opcionalnih kostima koje možete otključati.

Tehnički aspekt igre zaslužuje dosta kritika. Kada se odlučiš raditi igru samo za novu generaciju uređaja očekuje se neki pomak u standardu. Pogotovo kada si već napravio odgodu od oko godinu dana, zato što Gotham Knights trebao izaći prošle godine, a ne pred kraj ove. Pomak postoji, ali je premal. Toliko malen da bi ova igra funkcionirala i na starijim uređajima. I dalje ima skrivenog učitavanja, puno više nego što bi trebalo biti. FPS zna padati na grane štekanja, animacije nekada znaju imati problema. Ne samo u borbi nego i u cinematicima koje naruše ugođaj kojeg scena koja se odvija pokuša postaviti. Dok je vožnaj kroz grad znala biti prilično problematična.

Kada se sve nekako stavi na vagu postoji prilično jasno razmišljanje kako je Gotham Knights trebao još vremena u pećnici. Igra je sigurno žrtva ciljeva koje je izdavač postavio, zato što niti na jednom aspektu ne izgleda kao dovršen posao. Uz još godinu dana razvoja možda je mogla biti ono što su očekivali napraviti – dostaviti još jednu sjajnu Batman igru. Ovako smo dobili sjajnu ideju uz ispodprosječnu izvedbu.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)