Hearthstone direkcija ima puno prostora za napredak

Prošlog tjedna Hearthstone nam je dostavio svoju novu, trinaestu po redu, ekspanziju – The Boomsday Project. Proteklih para dana nije bilo dovoljno za smislenu recenziju, pošto se prave snage i slabosti ekspanzije, kao i ukupan dojam, još nisu uspjele formirati, no dovoljno je kako bih kazao nešto o stanju i direkciji igre.

 

Mech fokusirana ekspanzija donosi i ovako neke stvari. I dalje mi je original draži.

Nakon ponešto lutanja Hearthstone je našao formulu koja funkcionira za sve. Fokusirali su kompetitivnu scenu u sezone, potpuno je jasno koliko dugo će pojedina ekspanzija biti aktivna u standard formatu, a kada će preći u Wild kategoriju. Ustalili su i broj karata koje ekspanzija donosi, The Boomsday Project je peta po redu koja donosi 135 komada, uz kompletno identičnu raspodjelu po raritetima kao i prethodne četiri. Izbacili su avanture kao ideju za setove, premda nisu odustali od single player ideja, i dalje podržavaju one koji vole izazov protiv umjetne inteligencije. Imamo redoviti ciklus izlaska, koji trenutno izgleda travanj, kolovoz, prosinac, što znači da nema perioda u kojem igra ne dobije nešto novo, što često drastično promjeni metu. A istovremeno je prilika za uvijek zabavno otvaranje packova i dobivanje novih karti, dok je kompaniji to prilika za zaradu. Prilično je jasno kako je ovaj ‘manji projekt’ prerastao u nešto puno veće. I to odavno, no nije sve tako sjajno, ima tu stvari koje nisu tako bajne i na kojima se itekako može poraditi.

 

Kako sam tip igrača koji voli singleplayer iskustva, tako mi svako novo donosi užitak te ih startam čim postanu dosadne. Od čišćenja raidova u ranijim danima (za što se nadam kako će se vratiti još barem par puta), do nedavnih ideja prolaska kroz tamnicu gdje slažemo deck kako pobjeđujemo izazove, bilo je tu puno dobrih i zabavnih stvari. Ipak, jedna stvar dođe kao šamar budali – činjenica kako ne mogu završiti daily quest igrajući samo taj mod. Nekima to nije pretjerano problematično, pošto imaju relativno kompetitivne deckove za svaku klasu, meni je zato što me igra tjera da igram isključivo multiplayer. Danas mogu questove srediti igrajući protiv prijatelja u prijateljskom meču, ali ne mogu u ovom modu? Najveće razočaranje leži u tome što nakon što jednostavno nemam razloga igrati te modove – nagrade su preloše, ili nikakve. Ne tražim da budu odlične, no itekako bi pomoglo kada bih mogao barem daily tamo srediti. A to bi uvelike pomoglo i onima koji su se tek priključili igri. Naprosto nema smisla što to nisu omogućili, veća je šansa da bih se češće ulogirao kada bi to mogao napraviti.

Ipak mi je mage ‘main’.

Iduća stvar na rasporedu je konstantno razvijanje novih mehanika. Ovog puta smo dobili Magnetic, opiju koja spaja minione, i legendarne spellove. Samo po sebi to nije problem, problem je u tome što mehanike dođu i odu, neke postanu kompletno zaboravljene. Recimo Inspire mehanika je danas dostupna isključivo u Wild formatu, zato što se nije pojavila niti na jednoj karti u zadnjih godinu i pol dana. Nekada je manje zapravo više. Nekada bi trebali stati na loptu, pričekati s razvojem novih stvar kada imaju toliko mehanika koju mogu koristiti. Ovako dolaze do onog problema gdje današnje karte postaju jače i luđe nego one prijašnje. A pomicanje snage redovito donosi neke sulude kombinacije koje razvojni tim nije predvidio, a onda im treba predugo kako bi reagirali na njih, te u tom periodu postaje grozno igrati kompetitivno, pošto dobar dio ljudi igra upravo to.

Najveći problem za mene je to što preko četiri godine kasnije imamo identične modove. Da, brawl se mijenja na tjednoj bazi, no to je uglavnom to. Gdje je opcija za ingame turnire? Ona je tu mogla biti odavno, no još čekamo betu za to. Replay opcija bi bila jednako zgodna, pogotovo u ovo Internet doba gdje svaki dobar potez može završiti na internetu. Ovako moram unaprijed snimati, mjesto da kasnije samo izrežem iz replaya ono što mi se sviđa. Da se razumijmo, replay je toliko minorna i nevažna stvar za ovaj tip igre, ona je puno važnija za strategije. Ili što kažete o nekom, modu za više igrača, koji ne mora biti balansiran nego samo zabavan. Custom partije, gdje sami kreiramo pravila koja želimo ‘recimo karte iz samo ovih navedenih ekspanzija’. Ima puno mjesta u kojima bi se Hearthstone mogao proširiti, pogotovo zato što ima tako veliku bazu igrača.

Sve u svemu, Hearthstone se trudi imati svježinu u svojoj meti, i tu mu ide relativno dobro. No putem do tamo je mogao istražiti i neke druge opcije, neke zabavne mogućnosti kojih ima na pretek. Mislim da bi postao zabavnija igra koja pruža puno više opcija. Sve to još stigne napraviti, nikada nije kasno.


Odgovori

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.