Hearthstone: One Night in Karazhan recenzija

Hearthstone One Night in Karazhan

Kažu kako je sedam sretan broj, neki bi pomislili kako će One Night in Karazhan, kao sedma po redu Hearthstone ekspanzija, biti sretna. Hoće li zabava u kojoj spašavamo Medivha biti takva ili će biti jedna od onih mamurnih noći koje se drugi dan ne želimo sjećati?

The créme de la créme of the chess world in a show with everything but Yul Brynner‘ – stih iz pjesme One Night in Bangkok, Murray Head

Moj odgovor na to pitanje je negdje između. Potpuno je neupitno kako mi je ova ekspanzija pružila neku zabavu, ali uz iščekivanja koja sam imao ostao sam malo kratkih rukava. Jedan od glavnih problema je taj što je formula po kojoj dolaze avanture ostala potpuno ista – krila se otvaraju tijekom četiri tjedna, malo po malo. I dok nemam ništa protiv toga, sama činjenica kako mi za jedno krilo i popratne tjedne klasne izazove treba manje od sat vremena, ponekada manje i pol sata, pokazuje kako je jedna noć u Karazhanu upitne vrijednosti. Možemo govoriti kako te karte imaju dugoročnu vrijednost (što je istina), no startna cijena je previsoka čak i za to.

hearthstone-enchanted-raven
Jedna mana 2/2. Kako smo krenuli imat ćemo ubrzo jedna mana 4/4

Dio razloga tome je što je snaga karata izmakla kontroli. Tkogod igra dulje vremena ima barem jedan sjajan deck koji će prohujati kroz bilo koji izazov bez ikakvih problema. Primjera radi, ja sam koristio dva decka koja su lakoćom prolazila kroz izazove. Čak nije bilo niti nekih sjajnih mehanika, ona jedna u borbi protiv Netherspitea izgledala je kao da meni pomaže dobiti borbu, a ne mi odmoći. Zapravo, najbolji dio ove avanture je prva borba – ona koju svi dobivaju besplatno. To je bilo drugačije od svega drugoga i nevjerojatno zabavno. Pohvalit ću politiku u kojem se svima daje nešto besplatno kako bi probali proizvod, navlakuša koja funkcionira. Nakon nje sam očekivao puno, a dobio malo.

Tematski sam isto ostao malo razočaran. Karazhan mi je jedno od najboljih mjesta iz World of Warcrafta, a ovdje je više imao zabavnu notu nego ozbiljnu. Nekome se to sviđa, ja nisam pretjerano oduševljen tim. Na istom načinu su radili i karte, neke su tu kako bi imale na papiru fora koncept, a nemaju nikakvu korist. Dok su druge napravljene s idejom korištenja u kompetitivnom igranju – što automatski znači kako su ‘bolje od stvari koje su već izmakle kontroli’. To dugoročno nije dobro, ovo je digitalna igra i postoje opcije za držati to pod kontrolom češćim modificiranjem karata.

Hearthstone je popularan, Karazhan neće niti povećati niti smanjiti njegovu popularnost. Ljudi će je nabaviti, bilo zbog kompetitivnog, sakupljačkog ili ‘želim igrati malo protiv kompa’ aspekta. To Blizzard zna i čini mi se kako su ovog puta to malo previše koristili – dosadašnje avanture imale su bolji osjećaj nego ova. Barem meni.


Odgovori