Pogled na Microsoft Gamescom 2015 konferenciju

Microsoft 2015 gamescom

Stara narodna kaže ‘kad mačke nema, miševi kolo vode’. A mačke ovog puta neće biti, Sony je najavio kako će svoju konferenciju prebaciti u Pariz, ostaviti pritom Gamescom praznih rukava. Uz činjenicu kako niti Nintendo neće imati konferenciju, ostalo je jako puno prostora za Microsoft. I bez imalo razmišljanja ću reći kako su sjajno ugrabili taj prostor.

Odradili su vraški dobru konferenciju. Neće to biti jedna od onih koja će ostati zapisana u analima video industrije, ali ću otići toliko daleko i reći da su imali bolju konferenciju nego što su imali ove godine na E3. Tempo je bio bolji, predstavljeno mi je bilo zanimljivo i bilo je nekih stvari koje uistinu nisam očekivao vidjeti. Phil Spencer je odavno dokazao kako cilja na nas igrače, što je bio preporod za kompletan Microsoft.

Neke stvari još nisam uspio prožvakati. Koliko god mi Quantum Break izgledao zanimljivo tako mi istovremeno koketira s generičnosti pucačine iz trećeg lica. Volio bih vjerovati u tu igru, ali mislim da će taj skepticizam ostati prisutan do njena izlaska. Isto bih mogao reći za Crackdown 3, prema je potpuno neupitno kako sam ih želio vidjeti na E3, puno više nego što sam htio vidjeti Halo 5: Guardians. I ne, gledati dva pro tima kako igraju multiplayer te igre ne smatram nešto pretjerano zabavnim.

Zabavile su me druge stvari – Scalebound mi izgleda turbo zabavno i jedva čekam saznati više o toj igri, pogotovo skupljanju predmeta. Možda sam očekivao malo bržu igru pošto je potpisuje Platinum Games, al ovo je već tražiti iglu u plastu sijena. Dark Souls III je svaki puta lijepo vidjeti, ako ništa kao podsjetnik na to da je tu negdje iza ugla. Isto vrijedi i za Just Cause 3, dok je Rise of the Tomb Raider veliki adut koji svaki puta pokaže nešto novo. Dvije strijele u dva različita lika prilikom jednog ispucavanja? Pa to ni Robin Hood ne može napraviti. No ni to nije bio vrhunac – za mene je to bio Homefront: The Revolution. Nisam je očekivao na ovoj konferenciji, element iznenađenja je nešto što volim vidjeti. Dobili smo CGI trailer i gameplay i već sada je jasno kako je igrama miljama ispred svog prethodnika.

ID@Xbox segment je bio prilično zanimljiv s nekoliko velikih naslova koji dolaze ekskluzivno ili barem privremeno ekskluzivno na Xbox One konzolu – pogotovo mi je drago za Cities Skylines samo zbog toga da EA uvidi koliko dobru priliku je imao uz SimCity. Bilo mi je drago čuti i za Cross-play i Cross-buy opciju koju će Windows 10 korisnici imati za neke Xbox One igre, recimo Killer Instinct koji je usput najavio svoju treću sezonu. Na žalost, to je još jedno mjesto gdje Microsoft ganja zaostatak – mogao je uz Windows imati cijelu PC scenu pod svojom kontrolom, no pustio ju je nekim drugim igračima. Godinama kasnije su uočili pogrešku i pokušavaju je ispraviti, ili barem uzeti dio kolača.

Svidjelo mi se je što su i za kraj ostavili nešto novo – Halo Wars 2 – na kojem ovog puta radi Creative Assembly. Premda me još nitko nije uspio kupiti strategijama primarno za konzole, nadam se da oni hoće.

Sve u svemu, jedna dobro zaokružena i zabavna konferencija. Sutra očekujte detalje o svakoj pojedinoj igri s mojim (kratkim) komentarom na nju.


Odgovori