Rocket League ujednio platforme za online igranje

Vrijeme je da skočite do dućana, kupite sve potrepštine u ogromnim količinama, te se pripremite za nadolazeću apokalipsu. Rocket League je napokon dobio najavljeni cross-play, nakon što je Sony popustio pod pritiskom, kako fanova tako i timova koji rade video igre.

Krajem prošle godine Sony je promijenio politiku. Pukao pod pritiskom, i napokon kazao ‘da’ na sudbonosno pitanje – ono koje dozvoljava da igrači s različitih platforma igraju zajedno. Rocket League je tako najavio kako od danas PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Swtich i PC korisnici mogu igrati zajedno. Pri tome misle kako vas prilikom nasumičnog raspoređivanja igrača u partiju mogu staviti s igračima s bilo koje druge platforme. Tu opciju možete isključiti, ne vidim zašto bi to htjeli, al hej, opcija je tu. No tu dobrim vijestima nije kraj – možete kreirati grupu te igrati s prijateljima, bez obzira na kojoj platformi oni igraju.

Ovo je veliki korak za sve, pogotovo za igrače. Ovako svi koji igraju Rocket League su postali dio jedne velike zajednice, koja više nema granice u obliku platforme. Za Rocket League to ne znači baš puno, pošto su igra s velikom bazom igrača, no igre koje nisu toliko popularne će profitirati kada se ovaj program prošiti. Par malih zajednica može postati jedna veća, što znači da će multiplayer aspekt igre dulje ostati aktivan. Isto tako, ovo će utjecati na razvojne studije koji će sada imati obavezu izdati nadogradnje za igru istovremeno na svim platformama, kako nitko ne bi kaskao za ostalima.

Rocket League nije bio glavni razlog za ovo, Fortnite je bio, ali nogomet s autićima je bio dio slagalice koja je pomogla da se ovo dogodi.


Odgovori

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.