Jedna od prvih priča ove godine vezana je uz Star Wars Outlaws. Sve je krenulo kada je Disney Parks u najavi 2024. godine najavila kako će igra doći krajem godine. Kako su svi mediji prenijeli tu informaciju, ista je promijenjena u samo 2024. godina. Što znači kako smo ponovo na početku, jer je Ubisoft upravo ovu godinu postavio kao originalni datum.
Osim što sam spomenuo tu vijest, koja zapravo i nije donijela ništa novih informacija, glavni razlog što ovo pišem je kako bih stavio neko svoje mišljenje o igri. Star Wars Outlaws je još uvijek igra o kojoj ne znamo puno, imamo samo neke spoznaje od prije. Prva i glavna je ta da će biti open world igra iz trećeg lica, koja će imati stealth sekcije i bit će fokusirana na outlaw aspekt Star Wars svemira, što nam i sam naslov kaže. Kako znamo da je Ubisoft igra pretpostavljamo kako bi mogla imati jako sličan koncept u dizajnu kao što imaju Assassin’s Creed ili Far Cry serijali. Za što mnogi od vas već imaju mišljenje te da li im paše takav stil dizajna.
S druge strane, opis igre govori kako će glavna junakinja Kay Vess probati izvesti najveću pljačku koju je Outer Rim ikada vidio. Taj apsket pak daje GTA vibru, što bi moglo biti jako zanimljivo. Ipak, kako je ovo Star Wars igra, glavna stvar koja će definirati uspjeh igre će biti njena priča i atmosfera. Pogotovo kada znamo kako lightsaber, jedna od neprepoznatljivijih stvari iz Star Wars svemira, neće biti dostupna u promociji igre. To ne znači da glavna junakinja neće imati isti negdje kasnije u igri, iz nekog razloga, no čak i ako bude imala to će biti ključan moment i sigurno ga ne žele pokvariti igračima. Iako bih ja volio da ne odu tom rutom.
Po pitanju priče ne želim da Kay koristi silu kao što je to koristio Kyle Katarn. Isto tako želim da ne bude dobrica, ne treba biti niti potpun zla, iako ne bih imao ništa protiv da igra dozvoli odabir toga. Štoviše, jako bi me veselila ta opcija. Dijalozi s različitim opcijama koje će igra imati zvuče kao put ka tom smjeru. Želim da ima nijanse sive, jer svi znamo da je Han Solo prvi pucao, ne one gluposti koje su u kasnijim adaptacijama radili. I dok će gameplay biti važan, puno važnije će biti kako predstave Kay. Za uspjeh igre ona mora biti pamtljiva jer upravo su likovi ti koje pamtimo iz Star Wars stvari. Ostatak postave također, ali ona će biti ključna.
Star Wars Outlaws će značiti početak jedne nove ere, nakon što je EA veoma bezuspješno potrošio veći dio od 10 godina koliko su imali ekskluzivno pravo na kreiranje video igri za PC i konzole iz Star Wars serijala. Iskreno se nadam da će ta era krenuti uspješno te ćemo kao i nekada imati puno više dobrih Star Wars naslova. No ne i previše, kao što su napravili s filmovima.