The LEGO Movie 2 Videogame recenzija – Relikvija prošlosti

Video igre prema filmovima postaju stvar prošlosti, relikvija prošlih vremena kada su se iste štampale kao popratni sadržaj skoro svakom većem filmu koji cilja na djecu. No s vremena na vrijeme se zalomi neki, kao primjerice The Lego Movie 2 Videogame, iduće poglavlje Lego igri koje zadnjih desetak godina oduševljavaju. Hoće li i ovaj nastavak ići tim stopama?

Odgovor na ovo pitanje je jedan koji me rastužuje, a to je taj da The Lego Movie 2 Videogame nije baš dobra video igra. Da, ima sve dobro poznate elemente koji čine Lego igru prepoznatljivom, kao skupljanje likova i građenje, no dobar dio elemenata koji čine igru kompletnom cjelinom je upitne kvalitete. Štoviše, čak je i cijela filozofija dizajna igre ponekada pod znakom upitnika. Ipak, ono što nisam mogao izmjeriti je kako se igra sviđa djeci, ciljanoj skupini za koju je primarno namijenjena, tako da sve navedeno uzmite sa zrnom soli.

Moje ‘vozilo’

Priča igre prati onu iz filma, navodno. Priča nije pretjerano zanimljiva, a kako nisam gledao film ne mogu suditi o istinitosti te tvrdnje. Iskreno se nadam kako film ima bolju priču nego igra. U konačnici sve se svodi na putovanje kroz svemir, na različite planete / lokacije na kojima ćete raditi naizgled različite, no zapravo identične stvari. Bit će tu borbe, koja je prokleto zamorna te sam je izbjegavao kada god sam stigao. U njoj nije bilo ništa zabavnog, protivnici nisu bili pretjerano maštoviti, izuzet pojedinih boss borbi koje imaju potpuno drugačiju strukturu. Bit će tu građenja, koje će služiti za izvršavanje zagonetki, a njihova težina će ovisiti o tome koliko ste vješti u njima. Meni osobno taj aspekt nije bio problematičan, prilično je bilo jasno što trebam napraviti, premda mogu shvatiti one koji će imati problema, pošto vas igra ne drži za ruku. Puno više iritacije sam imao na tome što pojedini segmenti, gdje je bilo jasno koju građevinu trebam, nisu radili dok nisam otključao sporedni zadatak koji se održava na toj lokaciji.

Kada govorimo o sporednim zadatcima, tu je ono gdje ćete vidjeti kako se sve ponavlja, i to u ne baš zanimljivim načinima. Nađi predmet, sagradi nešto ili eliminiraj protivnike. To može ići u samo toliko različitih varijanti. Dodajte na to kako su probali napraviti svjetove koji bi trebali biti kao neki open-world segmenti i shvatit ćete kako u tome nisu pretjerano uspjeli. Ne pomaže što vizualno ti svjetovi nisu baš zanimljivi (mini mapa je još gora), što se je prokleto sporo kretati po njima bez vozila, a nije niti puno zabavnije s vozilom. I što u konačnici izgledaju prilično loše, toliko loše da je bilo zabavno otvoriti novi svijet te se pomicati mic po mic kako bih gledao koliko treba teksturama koje nisu u tolikoj udaljenosti da se očitaju.

Upitnici u daljini su mjesta gdje sam se nadao kako će se nešto zanimljivo dogoditi – nije

Čak i uz sve navedeno igra je pružila dosta zabave, premda je ta zabava bila najbolja u kratkim segmentima, prije nego bi se stvari počele ponavljati. Bilo je zabavno skupljati likove kao i nove stvari koje mogu graditi, kao i ideja svijeta gdje gradim vlastito naselje. Ono što pak nije bilo zabavno je uvođenje loot box opcije, točnije implementacija iste u igru. Stvari se ne mogu kupiti za prave novce nego se dobivaju kao nagrade iz škrinja ili nakon što porazite protivnika. U njima se nalaze nasumične stvari koje upotpunjuju vašu kolekciju, a kako bi ih otvorili morate se vratiti na lokaciju dućana na mapi. Nije najsretnije rješenje, ali nije niti nešto oko treba razbijati glavu, pošto nisam imao osjećaja da tu utječe na progresiju, ponajprije zato što su napravili odmak u kojem alati koje koristite nisu vezani za pojedinu Lego figuricu nego je svima sve dostupno, tako da nema razloga igrati pojedinog lika zbog njegove sposobnosti, što pak znači kako možete sami kreirati svog lika i manje-više proći kompletnu igru s njim.

The Lego Movie 2 Videogame je igra koja cilja na klince i koja u sebi ima puno više problema nego kvaliteta. Jedna koja pokušava nove stvari, a u konačnici ostaje ista. Ona koja vam govori kako bi vam možda bilo bolje zaigrati neki raniji nastavak serijala koji je bio puno kompaktnija cjelina nego što je ovaj – cijena prekomjerne proizvodnje u kojoj izlaze barem dvije Lego igre godišnje.