Tjedno igranje – Ahab i njegov Moby Dick

Kraj listopada za mene je uvijek vrlo zanimljivo razdoblje. Čim je kraj mjeseca posla ima preko glave, tu su Svi sveti i odlazak na groblja van Zagreba, a dan prije, na ono što zovu noći vještica sestrična ima rođendan što u pravilu znači dobra žurka. I bila je. I nemojte misliti kako je bila tematska, takve stvari sam ostavio iza sebe još u nižim razredima osnovne škole kada sam išao u maškare. Uz sve to trebalo je naći vremena za igranje. Ovog puta na rasporedu su bile samo tri igre.

Hearthstone

Ovotjedni tavern brawl spadao je u deja vu kategoriju. Ponovo igranje s paucima koji pozivaju zvijeri, ali neću se previše buniti – svaki puta mi je vrlo zabavan. I ne samo to, ovog puta sam imao osjećaj kako znam igrati i razumijem igru. Igrao sam s Hunterom, potpuno omraženom klasom, i dobio svaku partiju koju sam odigrao. Nije ovo bila stvar toga da sam dobivao bolje stvari od protivnika, štoviše, imao sam osjećaj kako sam imao gore sreće po pitanju karata, samo da sam pametno odigravao svoje poteze. Znao kada treba ubijati, kada napasti facu, a kada biti pasivan. Već sam mnogo puta rekao kako igru igram zbog gušta s primarnim ciljem skupljanja karata, zato ovo dođe kao naručeno. I da, nisam dobio niti jednu legendarnu. Već me hvata kriza.

BlazBlue: Chrono Phantasma Extend

Jao! Igrati ovaj BlazBlue je kao gledati anime. Kampanja traje i traje, a sama količina borbe je minimalna – toliko minimalna da nakon 15 minuta gledanja što likovi međusobno pričaju moram odigrati neku nasumičnu partiju protiv AI protivnika. Kada bi me netko gledao pola sata postoji dobra šansa da ne bi znao u koji žanr spada ova igra, barem ne kroz kampanju. Pratiti priču je u početku bila tlaka radi toga što je sve naizgled nepovezano, ali što vrijeme odmiče stvari dolaze na svoje mjesto. Valjda. Nadam se kako ću idući tjedan reći kako sam dovršio kampanju i pričati malo više o borbi.

1956, MOBY DICK

Rayman Origins

Bio je to 10. prosinac 2011. godine. Znam datum pošto se sjećam kako je taj dan bio Spike Video Game Awards kojeg nisam mogao gledati. Prijatelj je došao po mene, otišli smo u banku kako bih mu naručio Star Wars: The Old Republic, znali smo kako u prvom valu neće službeno doći u Hrvatsku, baš kao što ga neće biti moguće uzeti digitalno. Svoj primjerak sam naručio dan ranije, pa se i on odlučio na to. Što ćemo sada? ‘Ajmo kod njega. Pozvao je svoje neke prijatelje, naručili smo pizzu i dobro se zabavljali. A onda je netko rekao kako bi mogli nešto igrati. Što možemo u više igrača? Nakon par ideja koje su odbačene izabrali smo Rayman Origins, ubacili disk u PS3, primili kontrolere u ruke i krenuli.

Bilo nam je super zabavno. Rayman Origins je puno lakši kada ga igrate s društvom pošto jedni druge možete oživljavati. Samo smo prolazili kroz igru, zabavljali se, a onda je došao ‘Pirate’s Treasure!’ nivo. Jedan od onih koje nije potrebno proći. Nije nam polazilo od ruke, al nismo odustajali – ovakav izazovan nivo nam je trebao. Sat vremena kasnije krenuli su prvi znaci frustracije. Nešto malo kasnije krenuli smo gledati po internetu za ideje i savjete. Tada je to bila nova igra i mnogi su govorili kako je glitch, greška koja se nasumično dogodi ovisno o likovima koje izaberete. Ne sjećam se koliko smo dugo pokušavali, znam samo kako smo u tri ujutro otišli doma i nismo završili taj nivo. Niti smo nastavili dalje kroz kampanju.

Nikada to nisam zaboravio. Znao sam kako će vrijeme doći kada ćemo se ponovo susresti. Ahab i njegov Moby Dick. I došao je taj trenutak. Skinuo sam Origins na Vitu kako bih igra prilikom ponešto putovanja što sam imao ovaj tjedan. Došao sam do tog nivoa i krenuo. Dva sata prije spavanja sam se trudio i pokušavao. Uzaludno. Uvjeravao sam sebe kako će ujutro biti bolje, kako ću biti odmorniji i spremniji odraditi to. Još skoro sat vremena frustracije tog četvrtka. Došao sam doma nakon svih obaveza i gotovo opsesivno ponovo krenuo. Nekoliko pokušaja i napokon sam uspio. Savršeno sam odradio završni dio i uspio ugrabiti škrinju. Uspio sam. Osjećao sam strast pobjede koju je ubrzo zamijenila praznina – priča oko ovog izazova više nije postojala. Nestala je kao brod u magli.


Odgovori