Tjedno igranje – Modovi

Pavle:

Guild Wars 2

Što se PvE-a tiče, završio Personal Story sa Guardianom (osim što nisam dungeon na kraju obavio), te sa još par likova odradio dio Storya za achievemente (svaka rasa ima drukčiji početak, još jedino sa Asurom moram odraditi). Sve u svemu, isplatilo se, osobito u početku kada se story misije brzo odrade, jer postoji dobra šansa za dobiti Unidentified Dye (što se dobro prodaje, iako sam ih ja sve iskoristio, dobio 2 nove boje, ostalo sve staro). Osim toga, WvW po običaju, od loota i dalje ništa posebno, skill lag u velikim borbama i dalje prisutan.

League of Legends

Osim što sam odigrao 3 partije ARAM-a, gdje nemam kaj posebno spomenut osim kaj Tahm Kench zbilja nije za tamo igrat, nagovorio sam Vedrana da probamo napokon Nexus Siege i sve što mogu reći jest da mi je to najgori mod do sada. Cijeli tempo moda mi je prebrz, pasivni gold gain je prevelik i jednostavno to što sam igrao mi nije pružalo neki osjećaj kao da igram LoL kao što mi ostali modovi to pružaju, svaki na svoj način.

Epistory

Do sada nisam igrao niti jedan ‘typing game’, ali drago mi je da nisam Epistory preskočio. Šareno, bajkovito i opuštajuće, čak i kada neprijatelji krenu stizati sa svih strana i treba se brzo tipkati kako bi se preživjelo.

Episotry

Fallout 1.5 – Resurrection

Engleska verzija ovog Fallout 2 moda je napokon došla. Malo za promjenu od uobičajenih likova s kojima sam prelazio Fallout 1 i 2, sada sam napravio lika fokusiranog na melee umjesto ranged oružja. Ono što sam u samom startu primjetio jest koliko je igra (bar u startu) teža od Fallouta 2. Počne se praktički bez ičega na sebi, ali u prvom većem naselju se može (uz malo truda) skupiti dovoljno novaca da se kupi nešto opreme što olakša igru. Ali sama mehanika na stranu, mod je odličan, dobar dio questova na koje sam naišao se može na više načina srediti, ima mnogo opcija kroz sam dijalog što se sve može napraviti i općenito ima dovoljno detalja koji igri daju život, a ne da se sve svodi samo na obilaženje lokacija i ubijanje neprijatelja kako bi se nastavilo dalje.

Heroes of Might and Magic III: In the Wake of Gods

HoMM 3 je nešto čemu se svako malo (osobito sa odličnim WoG modom), igra uz koje sam proveo mnoge sate (što solo, što hotseat), i nije me nimalo iznenadilo kada mi je bratić, s kojim sam proveo mnogo vremena igrajući HoMM, rekao da je opet počeo prčkati po map editoru i pozvao me da igramo opet, a ja naravno nisam mogao odoljeti tome. Uzeli smo jednu od mapa koju smo već prije znali igrati uz par promjena – u dvorcu s kojim počinjemo se ne može izgraditi niti jedan creature dwelling, nego imamo blizu dvorca stavljeno par dwellinga od creatura koji su dodani u WoG-u, i svatko od nas ima blizu dvorca zgradu (isto iz WoG-a) koja nam jednom tjedno dopušta da jednog creatura poboljšamo, uz žrtvovanje dosta resursa i ponešto tih unita. Nakon par sati igre, obojica smo imali podosta mješovitu vojsku i pokoji ekstra dvorac koji smo uzeli protivnica (u kojima se može normalno gradit bilo što). Naravno, par sati na XL mapi nas nije dovelo ni blizu kraju, ali save file je na sigurnom i čeka moj povratak.

Vedran:

World of Warcraft

Dugo očekivani 7.0 patch napokon je stigao. Toliko očekivana srijeda imala je osjećaj kante pune ledene vode i leda bačene na glavu – shadow priest izgubio je onu glavnu osobinu zbog koje sam ga počeo igrati – sposobnost da si vraća postotak napravljenog dmga kao health (self heal). Toga više nema i zbog toga sam razočaran preko svake mjere. Ne smeta me što su maknuli sve holy spellove, pričom su se shadow priestovi odvojili od svijetla, ali ovaj oblik nikada nije bio holy spell, bio je shadow.

Kako ne bi bilo samo prigovaranje, prilično sam zadovoljan novom mehanikom u kojoj shadow priest privremeno ulazi u void form kako bi postao još jači. Sviđa mi se koncept, sviđa mi se i izvedba. Zadovoljan sam što sada mogu prebacivati između svih specijalizacija dostupnih za moju klasu.

Mogao bih reći kako trenutno sudim knjigu po koricama, jasno mi je kako će veliki dio 7.0 stvari dobiti jasnije obrise jednom kada Legion izađe. Samo, eto, Legion dolazi tek za mjesec dana, kao i artefakti. Treba igrati u ovom izdanju do tada.

Hearthstone

Igrao sam jako malo, samo s ljudima s friends liste, pošto se tijekom tog tjedna moglo daily questove ispuniti i na taj način. Brawl je bio s idolima i bio je zabavan.

Diablo III

Kao što  sam prošli tjedan spomenuo, vrijeme je za odraditi zadatke u šestoj sezoni. Trebalo mi je svega par sati za to. Zamolio sam u chatu za pomoć, čovjek me je boostao do 70 u roku par minuta (prije toga se jedan javio koji nije znao kako to raditi, to se radi na t6, ne na Master). Kada sam sve odradio bio sam Paragon 101, što je u prijevodu značilo kako sam dobio samo četiri paragon levela kada je sezona završila i kada se je lik prebacio u standard. A kako sam već igrao Diablo, zašto ne posvetiti se Yaziri – napokon sam odradio Greater Rift 50. Ima tu još puno prostora za napredak.

League of Legends

Već je Pavle spomenuo, igrali smo zajedno taj neki novi mod kojem se nisam ni trudio zapamtiti ime koliko mi je užasan bio. Ništa u njemu nije bilo zabavno. Samo me je razljutio, ukinuli su Dominion mjesto da ga probaju popraviti, a imaju vremena izrađivati ovakve debilane. Žalosti me to. I odigrao sam još jednu partiju, brat me zamolio da mu odigram jednu ranked partiju kako ne bi doživio decay. To ne bi bio problem da nije Diamond 3 – uzeo sam Sonu support, trudio se koliko sam mogao, no neki u timu su bili gori od mene što je pomalo začuđujuće. Izgubio sam i ispao mu u Diamond 4 :/. Ne brinem se ja, kada ponovo bude mogao igrati vratit će se natrag u tu ligu.

Dota 2

Nastavlja se moje igranje. Nemam ništa posebno izdvojiti iz ovog tjedna.

Pokémon Y

I dok svi igraju Pokémon Go, ja sam odlučio skupiti sve u Y. Razlog zašto ne igram Go je taj što mi je Android malo preslab i ima problema s aplikacijom, a drugi je taj što Go nema nikakav gameplay. I samo Pokémone iz prve generacije, neovisno kakav je socijalni fenomen. Y ima sedam generacija i bolji gameplay. Trenutno sam na 590 skupljenih Pokémona, dug je put do punog Pokédexa i vrlo vjerojatno će biti ostvaren tek u prosincu.


Odgovori