Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint je najnovija igra koja nosi ime već nekoliko godina pokojnog pisca. Ujedno još jedan izlet Ubisofta u open world žanr. Hoće li i ovaj izlet biti zabavan kao i prethodni ili smo došli do točke gdje smo sve vidjeli?

Odgovor na iznad postavljeno pitanje je puno bliži tome da smo vidjeli sve što imamo za vidjeti, ali ne u potpunosti. Sam open world dizajn nije toliko problematičan, pošto ga Ubisoft radi prilično dobro već godinama, koliko jednostavno ne odgovara premisi igre. One u kojoj igramo kao Ghost, tajni operativac zarobljen na otoku punom neprijatelja bez podrške. I onda uz to imamo sve dobro poznate mehanike s postajama ili skupljanjem svega i svačega, uključujući i opremu sa statistikom. Nešto iz bilježnice druge Tom Clancy igre – Division 2. Sve to izgleda kao hrpa nabacanih stvari koja češće nema nego ima zajedničku poveznicu.

Pucanje je dobro

To ne znači kako neke stvari ne funkcioniraju. Sistem progresije je vrlo dobar i možete se kompletno fokusirati na stil igranja koji vam odgovara. Same gameplay, ili bolje rečeno gunplay je također na zavidnom nivou, pogotovo što igra fokusira ciljanje glave protivnika. Kao i mnoge stealth opcije, primjerice dronom označiti sve protivnike u nekoj postaji i onda ih tiho poput sjene jednog po jednog uklanjati. Kao i oprema sa statistikama, koju dobivate za skoro sve što radite, i stalno dobivate bolju, tako da postoji neki razlog zašto sve to radite. Osjećaj pri tome je prilično razočaravajući kada oprema nije toliko važna kao u nekim drugim igrama. Štoviše, često izgleda samo kao arbitrarna brojka progresa. A tu su još dva značajna problema problema. Prvi od njih je količina bugova koju je igra imala prilikom našeg recenziranja na PS4. Pretpostavka je kako će to Ubisoft popraviti, kao što je već pokazao s nekim drugim naslovima koje je nastavio podržavati puno dulje nego što je publika mislila da hoće.

Drugi problem je vezan uz sam stil igranja, gdje je prilično očigledno kako je igra osmišljena za co-op igranje. Koje je puno bolje nego igrati solo. Kada vas partner može oživjeti, što je prilično dobra stvar s obzirom na to koliko vas smrt zna daleko baciti od lokacije na kojoj ste zadnje bili. Ili što je generalno zabavnije igrati s njime, zato što se nakon nekog vremena stvari krenu ponavljati i puno je bolje kada imate nekoga kraj sebe s kojim ćete to lakše (i brže) preživjeti. Na moju veliku žalost, co-op je bio nešto što sam samo na kratko probao, pa sam do kraja igre morao sam tegliti sav teret koji mi je igra stavila na leđa.

Social hub je jedan od najboljih pokazatelja loše ideje. Ja kao Nomad, i hrpa Nomada oko mene, kao da igramo MMO, a ne kao da smo bez podrške na ovom otoku.

Sama priča često koketira s mnogim moralnim pitanjima, što nije prvi puta za Ubisoft. Prilično je slična idejama koje ima Watch Dogs 2, gdje se fokusira na probleme nadzora, te u kojem trenutku on uskraćuje slobode. Na probleme umjetne inteligencije te da li zato što je čovječanstvo nešto osmislilo to isto treba sprovesti u djelo? Generalno zanimljiva pitanja koja su sve više tema svakodnevnih razgovora, no ovdje nisu ispričana na način koji bi zagolicao maštu kroz tih tridesetak sati kampanje. Glavni lik je sasvim dobro odrađen po pitanju izvedbe, no to ne mogu kazati za sve ostale likove koje ćete sresti. Neki od njih su zabavni, neki nisu, a kvaliteta njihove animacije varira još više. Od sjajnog do lošega. Baš kao što je i grafika na vrlo visokom nivuo, koju pak krvari silna količina problema koje igra ima.

Amplitude su ogroman problem koje Breakpoint ima. Ono što je u trailerima i prezentaciji izgledalo kao igra s puno potencijala se pokazalo kao loša izvedba istih. Što nam znače dronovi kojima označavamo protivnike, kada se isti kvare? Što nam znači skrivati se u blatu ili imati termalne kamere, kada je cijelo vrijeme prisutan osjećaj kako to baš ne funkcionira uz open world igru? Čemu oprema kada je marginalna? Multiplayer je nešto što ćete probati i vrlo vjerojatno se nećete zadržati pošto postoje puno bolje opcije na tržištu. Kada sve to dodamo na jednu veliku hrpu, konačni proizvod je nešto što u trenutnom stanju ne zaslužuje vaše vrijeme.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)