Genshin Impact je (navodno) zaradio tri milijarde dolara samo na mobilnim uređajima. Suludo dobar uspjeh za igru izašlu u rujnu 2020. godine.
Informaciju donosi Sensor Tower. Oni su kazali kako im je trebalo 171 dan za prvu milijardu, 195 za drugu, te 185 dana za treću. Što otprilike kaže – potrebno im je pola godine kako bi generirali milijardu dolara. I to je čini najuspješnijom mobilnom video igrom svih vremena.
Kina predvodi u trošenju para na Genshin Impact. Samo na iOS platformi su potrošili oko milijardu dolara – 30,7 posto globalne potrošnje. Japan je drugi sa 23,7 posto, a kada se dodaju i ostale regije Azija je na oko 70 posto. Amerika ima 19,7 posto, što znači da Europa baš ne troši toliko.
Kada već govorimo o samoj igri, miHoYo je objavio kako nadolazeći 2.7 patch nije spreman te ga moraju odgoditi. Ne znaju kada će biti spreman, ali će javiti na vrijeme.
3 thoughts on “Genshin Impact zaradio 3 milijarde na mobilnim uređajima”