Nakon što je prošle godine World of Warcraft dobio ‘klasični’ tretman, tako će isti ove godine dobiti Hearthstone.

Ah, Hearthstone. Nekako mi je teško pojmiti kako će u ožujku biti 7 godina od kada je igra izašla. Kako je igram od tada (i miljama sam daleko od ideje s kojom sam krenuo – imati kompletnu kolekciju karti), i kako je ista popularizirala cijeli žanr, donijevši pritom kompaniji prilično dobru zaradu. Pogotovo za nešto što je bio zabavni projekt sa strane. I taman prije nego nam dođe ovogodišnji Blizzcon(line), stigla je informacija kako će igra dobiti mod u kojem igramo kao 2014. godine. Yap, sve karte onakve kakve su bile tamo, bez svih ekspanzija, bez Demon Huntera kao klase.

I neko općenito mišljenje oko te najave je itekako pozitivno. Kako i ne bi bilo? Po meni je Hearthstone u svojoj multiplayer varijanti tada bio osjetno bolja i zanimljivija igra nego danas. Danas je power creep postao takav da je igrati u nekom trenutcima potpuno apsurdno. Da, imala je igra svoje probleme i u tom periodu, ali je isto tako (barem meni) bila miljama zabavnija u multiplayer aspektu. Ako niste već godinama plovili Hearthstone vodama, čudit ćete se zašto govorim o multiplayer aspektu. Razlog tome je što je zadnjih godina, iz ekspanzije u ekspanziju, dolazio veoma jak single player sadržaj. Koji je po meni trenutno najdraži dio igre kojem se veselim više nego novoj meti ili novim kartama.

Tako da ćemo sada imati tri moda igranja. Standard, koji je baziran na najnovijim kartama; Wild , koji dozvoljava sve karte; i sada Classic, koji će nas vratiti na osnovne 240 karte. I situaciju u kojoj pojedine karte izgledaju potpuno drugačije ovisno o modu kojeg igrate, zato što su nedovoljno učestali balansi ipak napravili nešto. I da, uspjeli su dodati 27 deckova kao novi maksimum, na sveopće oduševljenje.


Odgovori

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.