U razgovoru za Game Informer, koji ovog mjeseca ima God of War Ragnarök specijal, glavni dizajneri borbe Mihir Sheth i Denny Yeh su kazali stvari koje nas očekuju po pitanju borbe jednom kada igra izađe 9. studenog ove godine za PlayStation 4 i 5.
Ideja vodilja je bila na tome da se Kratos ‘igra sa svojom hranom’. Ideja je bila pomaknuti novi borbe kojeg je prošli nastavak dostavio, učiniti ga još zabavnijim i sa više opcija. Jedan od načina je uz specijalne poteze oružja, koja će dodatno pojačati dva ikonska oružja koja Kratos ima – Leviathan Axe i Blades of Chaos. Ideja je iskoristiti trokut tipku na kontroleru koja nije imala dovoljno upotrebe u prošlom nastavku izuzev povratke sjekire u ruku.
Štit je isto dobio ljubavi. Bit će dijametralno suprotni Dauntless i Stonewall štit. Prvi će se fokusirati na brzu reakciju, te ako odradite blok u zadnji tren prije nego vas udarac pogodi, imat ćete priliku za jaki povratni udaraca. Stonewall je napravljen da s njime ne možete parirati, nego ga morate cijelo vrijeme imati podignutog i blokirati udarce. Kada štit skupi dovoljno kinetičke energije, udarite s njime u zemlju kako bi poslali val na sve protivnike koji su oko vas. Samo pazite, nakon što to napravite neko vrijeme neće biti dostupan za korištenje i bit ćete otvoreni za napade.