Dodatne informacije (12/12): Ne samo da je zadnji update u drugoj godini, nego će White Noise biti upamćen kao onaj s kojim je Rainbow Six Siege premašio 100 tisuća korisnika istovremeno na Steamu.
Pogled na Steamcharts sve govore. Igra koja je u prvih par mjeseci jedva dosegnula 20 tisuća istovremenih korisnika sada ima pet puta više. Graf također pokazuje skokove i padove u broju igrača, koji se podudaraju s izlascima updejtova.
2 Years. 8 Seasons.
25 Million strong…
And not stopping any time soon. pic.twitter.com/r33bN8AY0n
— Rainbow Six Siege (@Rainbow6Game) December 6, 2017
Originalna vijest (6/12): U vrijeme kada se svako malo otkrije neka sumnjiva praksa, Rainbow Six Siege je uzeo jedan posve drugačiji put. Onaj u kojem je fokus na dostavljanju sadržaja i kontinuiranom podržavanju igre.
Igra je izašla krajem 2015. godine, uz prilično problematičan start, a sada je premašila 25 milijuna registriranih igrača. Što se promijenilo? Ubisoft je shvatio kako nove mape kao DLC sadržaj jako razdvajaju zajednicu te je fokus dodatne zarade stavio na druge stvari. Postavio je sezone i jasno pokazao kako misli razvijati igru. Nikakav pay-to-win, samo konstantan razvoj.
I dok ovo tipkam Operation White Noise je dostupan na svim platformama – PC, Xbox One i PlayStation 4. Korejom inspiriran dodatak donosi tri nova operativa i jednu novu mapu čime završava druga godina igre, te se polako kreće gledati u budućnost, prema nedavno najvljenoj trećoj godini – još godinu dana podrške za igru. Početak toga bit će Operation Chimera, fokusirana na biološke opasnosti i karantene. Neke naznake kažu kako to zapravo znači zombie mod za igru.
Sve to zorno očitava zaokret kojeg je Ubisoft napravio u svojoj politici poslovanja. Izdavač koji će često bio optuživan za sve i svašta prvo je odlučio pauzirati Assassin’s Creed serijal na godinu dana. Rainbow Six Siege podrška bi bila samo jedna lasta koja ne čini proljeće da se isto ne događa i s For Honor. Također slabašan start koji dobiva sve više zamaha konstantnom podrškom. Izgleda da je to novi model za kojeg se kompanija odlučila.
Zbilja mi je drago što se odlučila. Ubisoft je zadnjih godina vodio borbu i s Vivendijem koji ih je uporno htio nasilno preuzeti, no sada su to odgodili. Vivendi je najavio kako idućih šest mjeseci neće pokušavati preuzeti Ubisoft, dio razloga leži i u novcu. Trebali bi platiti puno više nego početkom godine. Štoviše – duplo više. Otprilike toliko je Ubisoft poboljšao stanje svojih dionica.
One thought on “Rainbow Six Siege došao do 25 milijuna igrača i 100 tisuća istovremenih korisnika”