Kako je MultiVersus došao u otvorenu betu, prije punog kompletnog izlaska, odlučio sam ga malo zaigrati i testirati preko vikenda. Nisam odigrao baš puno, ali sasvim dovoljno za neko mišljenje koje bih mogao podijeliti s vama. Opće dojam je prilično pozitivan.

Prilično je jasno kako će MultiVersus biti uspoređivan sa Super Smash serijalom, iz kojeg crpi mnoge inspiracije. Od koncepta gdje su igrivi likovi licencirani pod kišobranom (najčešće) jedne kompanije, pa tako i do principa same borbe gdje je važno izbaciti protivnika sa ekrana kako bi ostvarili bod. Plejada likova je sasvim solidna za početak, trenutno je dostupno 17 likova od kojih će vam jedan (Wonder Woman) biti otključan. Ostale ćete morati sami otključati kroz plaćanje, bilo valutom unutar igre ili premium valutom koju nabavljate pravim novcima. Uz to će biti tjedna rotacija četiri lika dostupna za igranje, što znači da će vam već od starta skoro trećina likova biti dostupna za igranje. Kako će se vaša kolekcija širiti, tako će se (vjerojatno) širiti i ponuda putem dodavanja novih.

Ako vam se taj broj čini mal, morate računati i na kombinacije, pošto je osnovni mod igranja postavljen na dva na dva borbe. Likovi beneficiraju jedni od drugih, dodatno uz perkove koji daju bonus timu, nešto jači ako oba člana tima izaberu isti perk. Vjerojatno nas očekuje puno varijacija i zanimljivih timova jednom kada zajednica zagrebe malo dublje ispod površine. Borba je i dalje vizualno kaotična, ali istovremeno jako lagana za pratiti sve što se događa na ekranu. Trenutni proizvod nije toliko poliran kao Super Smash, ali itekako ima svoje čari. Sistem treninga i lekcije učenja su veoma dobre tako da će u par minuta svaki početnik shvatiti kako stvari funkcioniraju- Dok će free-to-play model pomoći privući mnoge takve.

Moje znanje u fighting igrama je na veoma niskom nivou, iako ih jako volim igrati, nisam dobar u njima. Ipak, veoma brzo sam se snašao, kupio Batmana i uz njega proveo najviše vremena tijekom vikenda. Svidjela mi se kombinacija njegovih sposobnosti kojima mogu dobro manipulirati prostorom, pogotovo dok sam u zraku. Potpuno drugačiji princip nego što sam igrao Wonder Woman, s kojom sam se trudio biti što više na zemlji i koristiti njenu sposobnost zaštite sebe i suigrača. Možda najdraža stvar mi je bila opcija prihvaćanja ili odbijanja opcije ponovnog susreta nakon što meč završi.

Bilo je nekih sitnih problema u jednoj partiji kada mi je Wonder Woman zapela na rubu mape i štogod pritisnuo na kontroleru ona je izvodila identičnu akciju. Nisam je mogao ni pomaknuti niti prekinuti istu, morao sam čekati da me izbace van mape što je bio zadnji život koji je moj tim imao. Nije bio dobar osjećaj. To je jedina baš negativna stvar koju mogu izdvojiti iz vremena kojeg sam proveo uz MultiVersus. Sve ostalo je bilo jako pozitivno i veoma zabavno. Brze, kaotične i prije svega zabavne partije imaju veliku priliku nositi igru neko dulje vrijeme.


Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.