Jedna od prvih najava koje je Ubisoft imao u ovom desetljeću vezana je uz Might and Magic serijal. Na prvu loptu je mnogima bilo mišljenje ‘napokon žele napraviti nešto konkretno’, a onda je došla spoznaja kako je riječ o autobattler i battle royale igri imena Might and Magic Chess Royale.

Mašta je pravi magični tepih.

Norman Vincent Peale

Skepticizam kojeg sam imao vrlo brzo je nestao. Točnije, onog trenutka kada sam uz ‘samo još jednu partiju’ dočekao tri ujutro. Shvatio sam kako je Ubisoft, u svojoj želji da uđe na tržište popularnih žanrova, napravio jednu vrlo zanimljivu igru koja ima svojih problema, ali u konačnici funkcionira. Premisa je vrlo jednostavna, kupujete jedinice, stavljate ih na ploču, borite se protiv nasumično izabranog protivnika, poraženi igrač gubi život. Kada izgubite sva tri života eliminirani ste iz igre, a na kraju će ostati samo jedan igrač koji će poraziti 99 drugih.

Između rundi možete vidjeti tko je ostao. Jako lijep način za pokazati zajednicu, osobno obožavam vidjeti to iz koje je države protivnik.

Najveća prednost koju sam našao u ovom modelu je to koliko se sve brzo odvija. Unutar 10 minuta ste gotovi s partijom, osim ako ne ostanite u top 20, kada može trajati do 15 minuta. Kada izgubite, samo kliknete gumb za početak nove partije. U ovih par dana koliko je igra na tržištu niti jednom nisam tražio partiju dulje od 30 sekundi. Kada uzmete u obzir da matchmaking mora popuniti 100 igra, može vam biti jasno kako trenutno vlada interes za igrom. Koliko će on trajati? Nemam pojma, ali ovih dana možete igrati partiju za partijom, bez ikakvih problema.

Zlatnici su vaši prijatelji. Njihovo korištenje je ključno za uspješno odrađenu partiju. Njih koristite na baš sve. S njima kupujete jedinice koje su osnova vaše vojske. Kada kupite tri puta istu jedinicu onda dobijete njenu pojačanu varijantu, a ako skupite 3 pojačane varijante (ili ti ga 9 istih jedinica) onda dobijete njenu najjaču varijantu. Svaka jedinica spada u dvije kategorije – najbolji opis bi bio frakcija i klasa. Skupljanjem onih iz iste frakcije i klase stvarate sinergiju koja daje bonuse, što je prilično važna stavka. Nakon nekoliko dana igranja moram kazati kako su neke sinergije osjetno jače od drugih, a kako je već bilo balansiranja, očekujem kako će ga biti u budućnosti.

Top 15 na početku partije, uz tek malo iznad 10 minuta utrošenog vremena.

Jedinice stavljate na mapu kako bi stvorili najbolju moguću formaciju, kako bi iskoristili bonuse i posebne napade koje jedince imaju. Ali isto tako morate paziti o tome koje su magije dostupne za taj dan, pošto mogu devastirati vašu standardnu taktiku. Magije postanu dostupne tek kada prvi igrač otpadne i rotiraju se na dnevnoj bazi. Sukladno s njima možete raditi potpuno drugačije taktike. Nešto što je jučer funkcioniralo možda neće raditi dobro i danas. Recimo što vam znači magija koja pojačava jedince u vašem zadnjem redu, ako protivnik baci onu koja radi štetu svima, a najviše onima u zadnjem redu. Kako bi se tamo trebalo stavljati jedince kojima treba najviše zaštite, to znači da se može dogoditi da poginu prije nego uopće naprave bilo što. Magije se također kupuju zlatnicima, u svakoj partiji ih ima 6, po tri od svakog rariteta. Traju pet rundi te svaka ima tri nivoa, s time da kada kupite novi nivo vrijeme trajanja ponovo postaje pet partija. Ono što je u svemu tome najzanimljivije je činjenica da svi igrači dijele količine dostupne magije – tko prvi njegova djevojka.

Zadnja odluka koju imate je uložiti u dodatno iskustvo, nakon svake partije dobijete fiksnu količinu zlata i iskustva. Iskustvo donosi nivoe vašem heroju. Viši nivo znači veća šansa za dobiti jedinice većeg rariteta i jedna jedinica više na bojnom polju. To također dodaje u dinamiku, pošto se morate odlučiti kojim putem krenuti. Svaki od njih može biti validan (premda još uvijek neki više od drugih). Moja jedina pobjeda do sada (skoro redovito završavam u top 10, no samo jednom sam osvojio) došla je kada sam se fokusirao na dvije glavne sinergije i vrlo jaku magiju, uz ne pretjerano ulaganja u dodatno iskustvo. Zadnju borbu sam imao sedam na devet jedinica, samo su moje bile bolje opremljene nego ono mog protivnika.

Malo po malo se ispraznilo.

Moram priznati kako sam očekivao igru u kojoj će Ubisoft probati brzinski zaraditi. Realnost je da, to to nije ni blizu istine. Ne postoje stvari koje se mogu kupiti, nema niti reklama na mobilnim verzijama igre. Razlog tome je što sve izgleda kao da je napravljeno samo da što prije izdaju igru. Progres iskustva korisničkog računa nema nikakvu ulogu, štoviše, ne postoji niti šansa da igrate s istim računom na računalu i mobitelu. Trenutno nije neka žalost kada ne postoji cilj kojem trebate težiti. Vjerujem kako će u budućnosti nešto takvoga doći, pošto trenutno ne zarađuju na igri, a vjerujem da žele. Barem kroz kozmetiku. Igra se jako lijepo vrti, samo jednom sam imao problema s vezom, no to je bilo do mene, ne do njih.

U konačnici, Might and Magic Chess Royale je puno bolja igra nego sam očekivao. Nije ništa novo, ali je itekako zabavno. Vidim puno prostora kuda bi Ubisoft mogao dalje razviti ovo iskustvo, pogotovo po pitanju novih frakcija, novih jedinica, rotacije istih. Imate 10-15 minuta slobodnog vremena? Ovo bi se moglo pokazati kao jako dobra opcija za ubiti to vrijeme. Čak bih se usudio kazati da serijal već godinama nije vidio bolju igru, bez obzira što je van žanrova na koje ste navikli.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)